sâmbătă, 3 iunie 2017

Mulţumesc, mamă.



#mereulasuprafata #mereupeste

Poate azi mai mult ca niciodată simt nevoia să îţi mulţumesc pentru atât de multe mamă:

* pentru că m-ai educat atât de bine ...
* pentru că mi-ai fundamentat nişte principii peste care nu aş călca indiferent de miza potenţială ...
* pentru că în ciuda suferinţelor sau încercărilor ce involuntar le întâlnesc în drum, m-ai inspirat să rămân o doamnă ...
* pentru că în ciuda oamenilor ce fac fixaţii pentru mine, m-ai învăţat să nu fiu o mediocră pe care curiozitatea să o determine să facă lucruri puerile şi penibile...
* pentru că m-ai învăţat mereu că e frumos să apreciezi oamenii care au plecat din viaţa ta pentru lucrurile frumoase şi pentru plusul de valoare pe care l-au adus pe diferite căi şi nu să arunci cu noroi, nici în prezenţa, nici în absenţa lor ...
* pentru că mi-ai arătat de atâtea ori că doar bucurându-te pentru oamenii care au rămas în trecut, voi reuşi să evoluez şi să nu mă blochez acolo pentru prea mult timp, într-un semi-purgatoriu consumator de visuri şi speranţe ,,,
* pentru că ştiu să fac bine ...
* pentru că ştiu să îmi gestionez mecanismele de apărare mai bine şi mai frumos decât atât de mulţi alţi pământeni ...
* pentru că am văzut şi am înţeles aât de multe, atât de obiectiv...
* pentru putere ...
* pentru energie ...
* pentru zâmbete ...
* pentru încredere ...
* pentru aproape tot ce sunt !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu